Κινητικότητες Erasmus > Σπουδές Erasmus > Διαδικασία & Έγγραφα ΠΡΙΝ την αναχώρησή σας

Διαδικασία & Έγγραφα ΠΡΙΝ την αναχώρηση

Για να ξεκινήσει η διαδικασία κινητικότητας, εφόσον έχετε επιλεγεί χρειάζεται να μας προσκομίσετε τα παρακάτω έγγραφα:

1. Acceptance Letter/email
Γράμμα Αποδοχής ή email από το Πανεπιστήμιο υποδοχής
2. Online Learning Agreement

Online Learning Agreement

Before the Mobility 

 

Οδηγίες συμπλήρωσης

3. Έντυπο Ατομικών Στοιχείων ΕΛΚΕ
Έντυπο Ατομικών Στοιχείων ΕΛΚΕ   Έντυπο Ε4
4. Λογαριασμός Τραπέζης
Φωτοτυπία του Λογαριασμού Τραπέζης που φαίνεται ευκρινώς ο αριθμός ΙΒΑΝ
5. ΕΚΑΑ
Φωτοτυπία της ΕΚΑΑ ή φωτοτυπία της βεβαίωσης χορήγησης αυτής
6. Σύμβαση
Συμπληρώνεται η σύμβαση και αποστέλλεται στο Γραφείο Erasmus σε .docx για περαιτέρω επεξεργασία

Τα παραπάνω έγγραφα (1-6) θα σταλούν αρχικά ηλεκτρονικά σε ένα (1) email σε μορφή PDF αρχεία για τον ηλεκτρονικό φάκελο του/της φοιτητή/τριας.

Τίτλος email: Επώνυμο Όνομα- ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΣΠΟΥΔΕΣ

π.χ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ – ΕΓΓΡΑΦΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΣΠΟΥΔΕΣ 202..

και στην συνέχεια θα κατατεθούν τυπωμένα στο Γραφείο Erasmus.

Η ηλεκτρονική επικοινωνία πραγματοποιείται ΠΑΝΤΑ από το ιδρυματικό email (….@hua.gr)

Τα παραπάνω έγγραφα (1-6) αποστέλονται τουλάχιστον 2 μήνες πριν την έναρξη κινητικότητα.

Στην περίπτωση όπου ο/η φοιτητής/τρια καθυστερεί να λάβει το Acceptance letter ή το OLA επικοινωνεί με το Γραφείο Erasmus για την αποστολή των υπολοίπων εγγράφων.

Η χρηματοδότησή της κινητικότητας εξαρτάται από το Acceptance Letter

Η μέρα και η ώρα για την υπογραφή της σύμβασης καθορίζονται κατόπιν ραντεβού.

Με το έντυπο αυτό συνομολογείται η νομική σχέση μεταξύ του μετακινούμενου υπότροφου και του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να συμπληρώνεται προσεκτικά και καθαρά και στην συνέχεια υποβάλλεται στο Γραφείο Erasmus για να εκτυπωθεί σε τρία αντίτυπα.

Συγκεκριμένα ο/η φοιτητής/τρια συμπληρώνει στο ηλεκτρονικό αρχείο τις σελίδες 1η,2η,6η,7η και το αποστέλλει (σε μορφή word) για τη συμπλήρωση των επιπλέον στοιχείων και εκτύπωση από το γραφείο Erasmus. Η υπογραφή της σύμβασης πραγματοποιείται στο Γραφείο Erasmus κατόπιν ραντεβού.

Κατά την υπογραφή της σύμβασης οι φοιτητές/τριες θα προσκομίσουν και τα  αντίγραφα της αίτησης συμμετοχής και των συνοδευτικών της αρχείων που είχαν υποβάλλει ηλεκτρονικά για τον χειρόγραφο φάκελο (Αίτηση, Βεβαίωση Σπουδών, Αναλυτική, LA BEFORE, Motivation Letter, Υπεύθ. Δηλώσεις, Πτυχίο ξένων γλωσσών).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Στη σύμβαση αναγράφονται οι ακριβείς ημερομηνίες της κινητικότητας (έναρξη & λήξη) και μετά την υπογραφή της δεν τροποποιούνται!

Το Learning Agreement (Συμφωνία Μάθησης) είναι το έγγραφο στο οποίο καταγράφονται τα μαθήματα που επιλέγουν να παρακολουθήσουν οι φοιτητές/τριες στο Πανεπιστήμιο Υποδοχής καθώς και τα μαθήματα από το Πρόγραμμα Σπουδών τους με τα οποία θα αντιστοιχηθούν. Συνίσταται ο/η φοιτητής/τρια να μεταφέρει μέσω της επιλογής μαθημάτων 30 Πιστωτικές Μονάδες / ECTS (+ 10%) για κάθε εξάμηνο. Η επιλογή και η αντιστοίχιση των μαθημάτων γίνεται με την βοήθεια των Τμηματικών Συντονιστών. Το Learning Agreement πλέον συμπληρώνεται ηλεκτρονικά.

Το Learning Agreement πλέον συμπληρώνεται ηλεκτρονικά. Συστήνεται στους/στις φοιτητές/τριες να κατεβάσουν το αρχείο και να το συμπληρώσουν ως πρότυπο και στη συνέχεια να προχωρήσουν στην online υποβολή του, αφού πρώτα διαβάσουν προσεκτικά τις πληροφορίες  για την online διαδικασία

Το Online Learning Agreement (συμφωνία μάθησης), ως παράρτημα της σύμβασης, είναι τμήμα της νομικής σχέσης των δύο συμβαλλόμενων. Σκοπός του είναι να πιστοποιήσει ότι ο υπότροφος Erasmus θα παρακολουθήσει μαθήματα στο Πανεπιστήμιο υποδοχής τα οποία έχουν από κοινού επιλεγεί από τον ίδιο και το Πανεπιστήμιο προέλευσης και συμφωνηθεί και με το Πανεπιστήμιο υποδοχής. Πρέπει επίσης να συμπληρώνεται με προσοχή και δεν επιτρέπονται αλλαγές πάνω στο έγγραφο μετά την υπογραφή του από τους υπευθύνους καθηγητές. Στην παρούσα σελίδα, επισυνάπτεται το δείγμα του Online Learning Agreement (OLA), τα guidlines χρήσης (Βλ. τέλος σελίδας) του καθώς και οδηγίες ηλεκτρονικής συμπλήρωσης του.

Στην περίπτωση που χρειαστεί να γίνουν αλλαγές στην αρχική δήλωση μαθημάτων μετά την άφιξή του/της φοιτητή/τριας στο Πανεπιστήμιο Υποδοχής, δίνεται η δυνατότητα να συμπληρώθει το Changes to your Leaening Agreementακολουθώντας εκ νέου τη διαδικασία , δείτε εδώ το σχετικό video. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να γίνουν αλλαγές πάνω στο συμπληρωμένο έγγραφο του αρχικού Online Learning Agreement.

Οποιαδήποτε αναθεώρηση της Συμφωνίας Σπουδών (Changes to the Learning Agreement), η οποία κρίνεται απαραίτητη κατά την άφιξη του/της φοιτητή/τριας στο Ίδρυμα Υποδοχής, θα ολοκληρώνεται και θα επισημοποιείται εντός ενός μηνός από την άφιξη του/της φοιτητή/τριας. Η ημερομηνία άφιξης στο Πανεπιστήμιο Υποδοχής προκύπτει από το Confirmation of Arrival (δείτε το επισυναπτόμενο αρχείο) και δεν μπορεί να έχει απόκλιση μεγαλύτερη των 5 ημερών από την ημερομηνία έναρξης της κινητικότητας όπως αναφέρεται στη σύμβαση.

 

Πριν τη συμπλήρωση του Online Learning Agreement θα πρέπει να ακολουθηθούν τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1. Ενημέρωση για τα μαθήματα που προσφέρει το Πανεπιστήμιο υποδοχής, κυρίως μέσω της ιστοσελίδας του ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του/της φοιτητή/τριαςμε το Πανεπιστήμιο υποδοχής.Βήμα 2. Προεπιλογή μαθημάτων από τα διαθέσιμα του Πανεπιστημίου υποδοχής με συγγενές γνωστικό αντικείμενο με τα μαθήματα του κανονικού προγράμματος σπουδών στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Βήμα 3. Επικύρωση των προεπιλεγμένων μαθημάτων από τον υπεύθυνο Τμηματικό ΣυντονιστήΒήμα 4. Ηλεκτρονική υποβολή της Συμφωνίας Μάθησης (Learning Agreement) μέσω της πλατφόρμα του Online Learning Agreements  Δείτε το σχετικό επισυναπτόμνο αρχείο (Βλ. τέλος σελίδας) (οδηγίες Συμπλήρωσης OLA) καθώς και τα σχετικά video εδώ (logging into your OLA) και εδώ (creating your OLA).
Βήμα 5. Κοινοποίηση του Learning Agreement  στο Γραφείο ERASMUS όταν επικυρωθεί από όλες τις πλευρές (φοιτητή/τρια, ον Τμηματικό Συντονιστή σας και το Πανεπιστήμιο Σας εφιστούμε την προσοχή, καθότι μερικά Ιδρύματα αμελούν να ολοκληρώσουν τη διεκπεραίωση των εγγράφων.

Στο έντυπο αυτό συμπληρώνονται τα ατομικά στοιχεία του/της φοιτητή/τριας, καθώς και τα στοιχεία του Τραπεζικού λογαριασμού, όπου θα κατατεθούν τα χρήματα της υποτροφίας. 

Φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του λογαριασμού Τραπέζης (στον οποίο ο/η φοιτητής/τρια είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος) όπου αναγράφεται ο αριθμός λογαριασμού και το ΙΒΑΝ για να κατατεθούν τα χρήματα της υποτροφίας. 

Φωτοτυπία της Eυρωπαϊκής Kάρτας Aσφάλισης Ασθενείας. Η κάρτα αυτή εκδίδεται κατόπιν σχετικής αίτησης που υποβάλει ο/η φοιτητής/τρια στον φορέα ασφάλισής του/της. Στην περίπτωση όπου ένας/μια φοιτητής/τρια δεν είναι ούτε άμεσα ούτε έμμεσα (από τους γονείς του) ασφαλισμένος/η, μπορεί να ασφαλιστεί με την ιδιότητα του φοιτητή.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας (tacad.foitmer@hua.gr), όπου θα πληροφορηθείτε για τις σχετικές διαδικασίες.

Η διαδικασία έκδοσης της κάρτας γίνεται ηλεκτρονικά εδώ.

Σε περίπτωση που η Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης λήξει κατά τη διάρκεια των σπουδών στο εξωτερικό, θα πρέπει να ανανεωθεί ηλεκτρονικά (εναλλακτικά μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε άλλον με εξουσιοδότηση). Οι φοιτητές/τριες υποχρεούνται να είναι ασφαλισμένοι καθ’ολη τη διάρκεια της κινητικότητας τους.

Σημείωση: Οι μετακινούμενοι στην Τουρκία, θα πρέπει να έχουν Ιδιωτική Ασφάλιση

Πριν την αναχώρησή του/της, ο/η φοιτητή/τριας θα πρέπει οπωσδήποτε να υποβληθεί σε online τεστ αξιολόγησης γλώσσας (OLS). Οδηγίες για τη δημιουργία λογαριασμού και διεξαγωγής του τεστ στέλνονται ηλεκτρονικά στον ιδρυματικό λογαριασμό. Όλοι οι φοιτητές και φοιτήτριες είναι υποχρεωμένοι/νες να υποβληθούν σε τεστ αξιολόγησης γλώσσας πριν την αναχώρηση τους για Σπουδές. Επίσης, μπορούν να παρακολουθούν κατά την διάρκεια της κινητικότητας τους online γλωσσικά μαθήματαΕξαίρεση από την υποβολή OLS έχουν οι φοιτητές/τριες ομιλούντες την μητρική τους γλώσσα ή αρκούντως δικαιολογημένες περιπτώσεις

Στην περίπτωση που για προσωπικούς ή οικονομικούς λόγους δεν είναι δυνατή η μετακίνηση μέσω του προγράμματος Erasmus+ στη συμφωνημένη περίοδο, ο/η φοιτητής/τρια υποβάλει Υπεύθυνη Δήλωση παραίτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην οποία θα αναφέρεται η φύση του προβλήματος που οδήγησε στην παραίτησή. Επισημαίνεται ότι όσο νωρίτερα γνωστοποιηθεί η παραίτησή στο Γραφείο Erasus, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες αντικατάστασης από επιλαχόντα υποψήφιο/α.

  Contact

  • Location: El. Venizelou 70, 176 76, Kallithea, Athens
  • Telephone: (+30) 210 9549 225, 183
  • e-mail: erasmus@hua.gr
  Useful Links

 
 IKY Link
Scroll to Top